VEŽBANJE SA OPTEREĆENJEM ZA NEUPUĆENE | Liz Neporent, Suzanne Schlosberg, Shirley Archer | iLearn.rs

VEŽBANJE SA OPTEREĆENJEM ZA NEUPUĆENE

Autori: Liz Neporent, Suzanne Schlosberg, Shirley Archer
ISBN: 978-86-7555-307-6
Izdavač: Mikro knjiga
Godina: 2007.
Opšte informacije: Meki povez, 360 str., 16,8 cm x 23,5 cm
Jezik: Srpski jezik
Dostupnost: Da

1.400,00 RSD
1.260,00 RSD
Količina:
1
  • Opis
  • Dodatni sadržaj
  • Komentari (0)

Opis

Brojne su blagodeti koje pruža vežbanje s tegovima: očuvanje zdravlja kostiju, zdravije srce, regulisanje telesne težine, povećanje snage i energije, te opšte poboljšanje kvaliteta života.
Iako je sve popularnije, vežbanje s tegovima ponekad izgleda prilično teško, a početnike često zbunjuju sprave i žargon vežbača.

Zahvaljujući ovoj knjizi steći ćete samopouzdanje i neophodna znanja kako da kod kuće ili u teretani započnete program vežbanja s tegovima. Naučićete kako da sastavite program vežbanja prilagođen vašim potrebama, budući da su opisane vežbe pogodne i za početnike i za veterane. Korisni saveti za vežbanje namenjeni su mladima, tinejdžerima, trudnicama i porodiljama, starijim osobama, a posebni odeljci posvećeni su vežbanju krupnih osoba.
Naći ćete mnoštvo informacija o dugoročnom vežbanju i dodatna objašnjenja u vezi sa opremom za vežbanje. Posebna poglavlja posvećena su vežbama s loptom i elastičnom trakom. Autorke su se bavile i najnovijim trendovima u fitnesu – vežbama za trup, jogom i pilatesom. Knjiga je krcata vežbama za svaku priliku, tako da ih možete uklopiti u svakodnevne obaveze bilo da ste na odmoru ili imate samo desetak slobodnih minuta na raspolaganju. 


Kratak sadržaj

Uvod
Poglavlje 1: Vežbanje s tegovima čitavog života
Poglavlje 2: Terminologija i provereni koncepti vežbanja
Poglavlje 3: Testiranje snage, definisanje ciljeva i praćenje napretka
Poglavlje 4: Proučavanje alatki za vežbanje sa opterećenjem
Poglavlje 5: Kako da vam teg ne padne na nogu (i ostali korisni saveti ...)
Poglavlje 6: Vežbanje kod kuće: napravite svoju teretanu
Poglavlje 7: Vežbanje van kuće: teretana, instruktori i grupe
Poglavlje 8: Istina o istezanju
Poglavlje 9: Izbegavanje uobičajenih grešaka pri vežbanju sa opterećenjem
Poglavlje 10: Tumačenje uputstava za vežbe
Poglavlje 11: Vežbe za leđne mišiće
Poglavlje 12: Vežbe za mišiće grudi
Poglavlje 13: Vežbe za mišiće ramena
Poglavlje 14: Vežbe za mišiće ruku
Poglavlje 15: Vežbe za trbušne mišiće
Poglavlje 16: Vežbe za mišiće zadnjice i nogu
Poglavlje 17: Vežbe za trup
Poglavlje 18: Osnovne vežbe za početak
Poglavlje 19: Skraćeno vežbanje za dane pune obaveza
Poglavlje 20: Programi za trup radi dobre ravnoteže i zdravih leđa
Poglavlje 21: Isprobavanje naprednijih programa
Poglavlje 22: Vežbanje za posebne potrebe
Poglavlje 23: Joga i pilates za sticanje elastičnosti i koordinacije
Poglavlje 24: Deset stvari koje se mogu uraditi sa rastegljivom trakom
Poglavlje 25: Deset načina za dobar provod s loptom
Poglavlje 26: Deset stavova o dodacima ishrani, dijetama i zdravoj hrani
Indeks


LIZ NEPORENT je poznati stručnjak za fitnes s diplomom u oblasti fiziologije vežbanja i sertifikatom priznatih ustanova: Američkog fakulteta sportske medicine, Državnog saveza za vežbe snage i kondicioniranje, Američkog saveta za vežbanje i Državne akademije sportske medicine. Širom sveta je osnivala fitnes centre i upravljala njima. Autor je i koautor nekoliko knjiga, između ostalihFitness For Dummies i Fitness Walking For Dummies. Često piše za časopise New York Times,Family CircleShape i druge.

SUZANNE SCHLOSBERG je školovani novinar i jedan od urednika u časopisu  Shape and Health, a takođe i koautor knjige Fitness For Dummies i autor knjige The Ultimate Workout Log. Suzan je predavač u novinarskoj školi pri UCLA. 

SHIRLEY ARCHER je radila kao advokat u Njujorku, a sada je promoter zdravog života i specijalista za fitnes u okviru programa za unapređenje zdravlja na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Stenfordu. Autor je deset knjiga o fitnesu i velnesu, i međunarodni trener za instruktore fitnesa. Ima diplomu iz istočnoazijskih studija, a posebno je zanimaju vežbe za um i telo. Jedan je od zastupnika projekta IDEA, autor je mesečne kolumne o vežbanju i saradnik Američkog saveta za vežbanje. Ima sertifikat Američkog fakulteta sportske medicine, Američkog saveta za vežbanje i Državnog saveza za vežbe snage i kondicioniranje. Širli je takođe instruktor pilatesa i joge. Izradila je veliki broj programa za vežbanje zaposlenih u firmama, a neki od njih su: Walking for Workplace WellnessFitness 9 to 5 i Stretching and Relaxation Tips for Workday Survival.

Delovi knjige

      Predgovor

      Sadržaj

Komentari (0)

Dodaj komentar

Vaša ocena:

Besplatna dostava

za narudžbine veće od 5.000,00 RSD

Plaćanje pouzećem

Mogućnost plaćanja kuriru prilikom preuzimanja

Povrat proizvoda

ukoliko dobijete oštećeni proizvod, vratite ga, a mi ćemo vam poslati novi

Jednostavna narudžbina

24h, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini

Preporuka sličnih proizvoda

KUVANJE ZA NEUPUĆENE
KUVANJE ZA NEUPUĆENE
1.350,00 RSD 1.500,00
DA VINČI ZA NEUPUĆENE
DA VINČI ZA NEUPUĆENE
1.260,00 RSD 1.400,00
MODA ZA NEUPUĆENE
MODA ZA NEUPUĆENE
1.440,00 RSD 1.600,00
KOKTELI ZA NEUPUĆENE
KOKTELI ZA NEUPUĆENE
900,00 RSD 1.000,00
VINO ZA NEUPUĆENE
VINO ZA NEUPUĆENE
1.260,00 RSD 1.400,00
ZDRAVA ISHRANA ZA NEUPUĆENE
ZDRAVA ISHRANA ZA NEUPUĆENE
1.260,00 RSD 1.400,00
NOSTRADAMUS ZA NEUPUĆENE
NOSTRADAMUS ZA NEUPUĆENE
1.260,00 RSD 1.400,00
UMETNOST ZA NEUPUĆENE
UMETNOST ZA NEUPUĆENE
1.620,00 RSD 1.800,00
TENIS ZA NEUPUĆENE
TENIS ZA NEUPUĆENE
1.260,00 RSD 1.400,00